حرفه ای گری نیاز امروز جامعه مهندسی است
نوشته شده توسط : مینو

نائب رئیس ساختمان و مسکن وزارت راه و شهر سازی اعلام‌کرد : در صورتی‌که در جهت حرفه ای گری حرکت کنیم همگی از آن منتفع خواهند شد و نتیجه ان نگهداری سرمایه های مردمان و کاهش هزینه و ارتقاء کیفیت و رفاه مردمان را موجب شود .

به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی اداره آزمون نظام مهندسی ساختمان دکترمظاهریان در همایش روز مهندسی ذکر کرد ' مهندسی اهل ایران راه و روش پنج هزار ساله ای را طی نموده است و دستاوردهای این پنج هزار ساله در تاریخ بناهای این مرزو بوم هویداست . افق دید ما در حوزه مهندسی بیشتر از این پنج هزار سال است و در این سو نیازمند اگاهی بیشتری هستیم انسان ها در قدم های کوچکی که بر میدارند کل بشریت را متاثر مینمایند و منزلت مهندسان به اندازه ای ارزشمند است که خواجه نصیر الدین طوسی الگویی برای مهندسان است دلیل ماندگاری خواجه نصیر چند وجهی بودن خواجه نصیر در حوزه دانش و کردار است جامعه مهندسی امروز مورد انتقاد است و این نشان دهنده این مسله است که مهندسی از جایگاه ویژه ای برخوردار‌است و می تواند در جریان سیال زندگی آدم ها تاثیر گذار باشد . حرفه ای گری می بایست مورد دقت قرار گیرد و در‌حالتی که به جهت حرفه ای گری حرکت کنیم همگی از آن منتفع خواهند شد و سود ان نگهداری سرمایه های مردم و کاهش هزینه و ارتقا کیفیت و رفاه مردم را موجب شود .
http://www.irceo.net/fullstory.aspx?id=8578
نائب رئیس ساختمان و مسکن وزارت راه و شهر سازی اعلام‌کرد : در صورتی‌که در جهت حرفه ای گری حرکت کنیم همگی از آن منتفع خواهند شد و نتیجه ان نگهداری سرمایه های مردمان و کاهش هزینه و ارتقاء کیفیت و رفاه مردمان را موجب شود .

به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی اداره سایت نظام مهندسی ساختمان دکترمظاهریان در همایش روز مهندسی ذکر کرد ' مهندسی اهل ایران راه و روش پنج هزار ساله ای را طی نموده است و دستاوردهای این پنج هزار ساله در تاریخ بناهای این مرزو بوم هویداست . افق دید ما در حوزه مهندسی بیشتر از این پنج هزار سال است و در این سو نیازمند اگاهی بیشتری هستیم انسان ها در قدم های کوچکی که بر میدارند کل بشریت را متاثر مینمایند و منزلت مهندسان به اندازه ای ارزشمند است که خواجه نصیر الدین طوسی الگویی برای مهندسان است دلیل ماندگاری خواجه نصیر چند وجهی بودن خواجه نصیر در حوزه دانش و کردار است جامعه مهندسی امروز مورد انتقاد است و این نشان دهنده این مسله است که مهندسی از جایگاه ویژه ای برخوردار‌است و می تواند در جریان سیال زندگی آدم ها تاثیر گذار باشد . حرفه ای گری می بایست مورد دقت قرار گیرد و در‌حالتی که به جهت حرفه ای گری حرکت کنیم همگی از آن منتفع خواهند شد و سود ان نگهداری سرمایه های مردم و کاهش هزینه و ارتقا کیفیت و رفاه مردم را موجب شود .
http://www.irceo.net/fullstory.aspx?id=8578





:: برچسب‌ها: نظام مهندسی,اخبار نظام مهندسی,آموزش نظام مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: